Van egy jó ajánlatod? Egy szolgáltatás, amit most igazán érdemes lenne kiemelni? Vagy egy kampány, amihez hirdetést is futtatsz? Akkor ideje beszélni a landing oldalról – azaz az érkező oldalról.
Mi az a landing oldal?
A landing oldal egy olyan egyedi, célzott weboldal, amely kifejezetten egyetlen célt szolgál: hogy az oda érkező látogató elvégezzen egy kívánt műveletet.
Ez lehet:
- kapcsolatfelvétel
- hírlevél-feliratkozás
- vásárlás
- regisztráció egy eseményre
- vagy épp ajánlatkérés
A landing oldal nem egy aloldal a menüből, nem egy bemutatkozó oldal, nem is a főoldal… hanem egy fókuszált céloldal, amire általában kampányból, hirdetésből érkezik a látogató.
Miért jobb, mint ha csak a főoldaladra irányítod a látogatót?
1. Fókuszált figyelmet ad
A landing oldalon nincs menü, nincs szétágazó tartalom – csak az, ami a célhoz kell.
2. Jobban mérhető
Egy landing oldal kampányhoz kapcsolva könnyen mérhető konverziókat biztosít.
3. Nagyobb eséllyel ér célba
A jól felépített landing oldalon kevesebb a zavaró tényező, és minden szöveg, grafika, gomb azt a célt szolgálja, hogy a látogató elvégezze a kívánt műveletet.
4. A/B tesztelhető
Ez az ún. A/B tesztelés. Kipróbálhatod, hogy melyik szöveg, gombszín vagy kép teljesít jobban.
5. Könnyen optimalizálható mobilra is
A landing oldalak gyorsan betöltődnek, és sokkal egyszerűbb őket reszponzívan kialakítani.
Mire figyelj, ha landing oldalt készítesz?
- Legyen egyértelmű cél (pl. űrlap kitöltése)
- Legyen figyelemfelkeltő címsor
- Adj érdekes, tömör szöveget
- Használj vizuális kiemeléseket, ikonokat, képeket
- Legyen CTA (cselekvésre ösztönző gomb), jól látható helyen
- Kerüld a felesleges menüket, linkeket, amelyek elviszik a látogatót
És a legjobb? Mi ebben is segítünk
Ha tőlünk rendelsz weboldalt vagy kampányt, akkor landing oldalt is készítünk hozzá.
Hiszen tudod: Nálunk nem csak a bitek számítanak!
Sanyika
powered by BitreKész Blog