Milyen előnyei vannak egy landing oldalnak

Van egy jó ajánlatod? Egy szolgáltatás, amit most igazán érdemes lenne kiemelni? Vagy egy kampány, amihez hirdetést is futtatsz? Akkor ideje beszélni a landing oldalról – azaz az érkező oldalról.

Mi az a landing oldal?

A landing oldal egy olyan egyedi, célzott weboldal, amely kifejezetten egyetlen célt szolgál: hogy az oda érkező látogató elvégezzen egy kívánt műveletet.

Ez lehet:

  • kapcsolatfelvétel
  • hírlevél-feliratkozás
  • vásárlás
  • regisztráció egy eseményre
  • vagy épp ajánlatkérés

A landing oldal nem egy aloldal a menüből, nem egy bemutatkozó oldal, nem is a főoldal… hanem egy fókuszált céloldal, amire általában kampányból, hirdetésből érkezik a látogató.

Miért jobb, mint ha csak a főoldaladra irányítod a látogatót?

1. Fókuszált figyelmet ad

A landing oldalon nincs menü, nincs szétágazó tartalom – csak az, ami a célhoz kell.

2. Jobban mérhető

Egy landing oldal kampányhoz kapcsolva könnyen mérhető konverziókat biztosít.

3. Nagyobb eséllyel ér célba

A jól felépített landing oldalon kevesebb a zavaró tényező, és minden szöveg, grafika, gomb azt a célt szolgálja, hogy a látogató elvégezze a kívánt műveletet.

4. A/B tesztelhető

Ez az ún. A/B tesztelés. Kipróbálhatod, hogy melyik szöveg, gombszín vagy kép teljesít jobban.

5. Könnyen optimalizálható mobilra is

A landing oldalak gyorsan betöltődnek, és sokkal egyszerűbb őket reszponzívan kialakítani.

Mire figyelj, ha landing oldalt készítesz?

  • Legyen egyértelmű cél (pl. űrlap kitöltése)
  • Legyen figyelemfelkeltő címsor
  • Adj érdekes, tömör szöveget
  • Használj vizuális kiemeléseket, ikonokat, képeket
  • Legyen CTA (cselekvésre ösztönző gomb), jól látható helyen
  • Kerüld a felesleges menüket, linkeket, amelyek elviszik a látogatót

És a legjobb? Mi ebben is segítünk

Ha tőlünk rendelsz weboldalt vagy kampányt, akkor landing oldalt is készítünk hozzá.

Hiszen tudod: Nálunk nem csak a bitek számítanak!

Sanyika

powered by BitreKész Blog