
Megcsináltattad a weboldalad, minden szép és működik is? Szuper! De a munka ezzel még korántsem ért véget. A weboldal nem egy egyszer legyártott szórólap. Ez egy élő rendszer, amit karban kell tartani – és ebben bizony érdemes szakemberre bízni a gondozást.

Van egy jó ajánlatod? Egy szolgáltatás, amit most igazán érdemes lenne kiemelni? Vagy egy kampány, amihez hirdetést is futtatsz? Akkor ideje beszélni a landing oldalról – azaz az érkező oldalról.

Ma már szinte közhely, hogy a weboldaladnak mobilbarátnak kell lennie. De mit jelent ez pontosan? Elég, ha "kicsiben is megjelenik"? Vagy ha a menü lehajtható? Nem árt tisztázni, mit várnak el a látogatóid – és a Google is.

Egy honlap megrendelése előtt számos kérdés felmerül: dizájn, szövegírás, funkciók — de sokan elfelejtkeznek egy látszólag háttérben működő, mégis kulcsfontosságú tényezőről: a tárhelyszolgáltatóról. Pedig nem mindegy, hol lakik a weboldalad!

"Majd én megcsinálom!" – Ismerősen hangzik? Ha vállalkozást indít valaki, gyakran felmerül a gondolat: "Weboldalt csináltatni drága, inkább megcsinálom magamnak." Logikusnak tűnik, hiszen rengeteg sablonos szolgáltatás és videós útmutató áll rendelkezésre. De vajon ez tényleg ilyen egyszerű?

"Elfogadod a sütiket?" – ismerős? Manapság minden weboldalon előjön egy kis ablak, ami valami olyasmit kérdez, hogy elfogadod-e a cookie-kat. De mik ezek pontosan? Mindenki elfogadja őket, vagy van értelme lemondani róluk? És ha van saját weboldalad: neked is ki kell tenni egy ilyen ablakot?

Elavult honlap? Mi baj lehet vele? Lehet, hogy évek óta működik a weboldalad. Megjelenik, betölt, van rajta cím, menü, tartalom. Akkor mi baj lehet? Nos, a helyzet az, hogy a digitális világ gyorsabban változik, mint gondolnád. Ami pár éve még korszerű volt, ma már komoly hátrányt jelenthet a keresőkben és a látogatóid szemében is.